fredag 31. august 2012

Eg gøymer meg
























Eg gøymer meg.
Eg gøymer meg langt inni deg, godt inni hjarterota di.
Nei, vent litt. Eg gøymer meg i levera di, eller kanskje i nyrene.

I  blaute og mjuke innvoller ligg eg og duvar.
Eg kruller meg samans og søv i blindtarmen din, den som alle påstår at du ikkje treng.
Eg lukker augene og synk inn i nervesystemet ditt, og eg kjenner det kvar gong du
klemmer fingrane i døra, eller har ein dårleg dag.

Eg gøymer meg i deg, eg gøymer meg i det som pumpar og pulserar. 
Tunge slag som treff meg i mellomgolvet. 

Kanskje kjem eg fram ein dag, kanskje ikkje. 
Kanskje eg døyr inni deg, og lagar ein mørk flekk 
som du må gå til ein psykolog for å få bukt med.

I mellomtida ligg eg her, i det mjuke mørkeret som er deg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar