torsdag 13. september 2012

Work in Progress

I 2009 hadde eg og venninna mi Stine utstillinga "Work in Progress" her i Oslo. Me stilte ut ferdige arbeid, skisser, teiknebøker og idear. Rett og slett work in progress. Me leigde lokale og arrangerte heile utstillinga sjølv, og eg blir fortsatt stolt når eg tenkjer på den innsatsen me gjorde.

Det var ein veldig lærerik prosess, og det var deilig å sjå arbeida våre i eit gallerilokale etter fleire månader med planlegging. Det er noko avsluttande ved det å stille ut, og det var det som var litt av tanken bak denne utstillinga og. Å få oppsummere litt kvar me stod etter tre års skulegang og eit par år med prosjekter. Kva slags arbeid var ferdig og kunne rammast inn? Kva slags arbeid var i skissestadiet fortsatt? Det dukka opp arbeid eg hadde gløymd eg hadde laga, og arbeid som eg rett og slett var drittlei. 

Biletet under er ein liten presentasjon av diverse brev, tankar, funne bilete og gåver som eg stilte ut. Det var med andre ord ikkje berre innramma arbeid som blei presentert, men og lause tråder som du ser nedanfor. Anbefaler alle som har stilt ut litt å arrangere si eiga utstilling på eit punkt. Det er hardt arbeid, men ein lærer så utruleg mykje! 

1 kommentar: