tirsdag 2. oktober 2012

Kreativitet i kvardagen

Då Edvard var liten baby hadde han kolikk. Alle som har hatt kolikkborn veit at då er det ikkje mykje anna livet dreier seg om; ein bysser og bysser på den vesle i håp om at gråten skal stagge for ei lita stund. Det var verken tid eller ork til å vere kreativ, og eg følte nesten at eg mista meg sjølv oppi det heile. Redninga mi blei Instragram. Eg trilla eviglange turar, for Edvard sov godt i vogna, og eg brukte tida til å jakte på spanande motiv. Det gjorde underverker for meg, og det fekk meg til å gløyme alt det tunge ei lita stund. No er det lenge sidan Edvard hadde kolikk, han er ein blid og glad krabat, men det er nok å henge fingrane i! Det kan gå perioder der eg ikkje har tid eller inspirasjon til å finne fram skisseboka, men å knipse bilete gjer eg heile tida. Det skal ikkje alltid så mykje til for å føle at ein bruker dei kreative sidene av seg sjølv, og det gjer underverker i ein travel kvardag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar