fredag 8. februar 2013

gule flekkar og det å ta valg

I seinare tid har eg brukt mykje blekk og blyant. Lite farger med andre ord. No øver eg meg på å bruke farger igjen; det er jo så kjekt! Eg har aldri vore fan av å jobbe digitalt. Grunnen til det er at det er så mange valg! Du kan prøve hundre farger og framleis lure på om du har valgt riktig. Jobbar ein med hendene må ein velge før ein sett penselen på arket. Kanskje blir det feil, kanskje blir det bra! Eg trur det er bra å tenkje seg om to gonger, og ikkje berre  prøve seg fram til ein treffer blink. Det kan vere artig å teste ut fleire alternativer, men i bunn og grunn er eg glad i å berre ta eit valg. Det skal bli gul! Så målar eg ein stor, gul flekk. Så blei det slik, eg kan ikkje trykke på angreknappen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar