mandag 20. mai 2013

Magasinanbefaling: Wrap

Hvis du er interessert i illustrasjon vil eg anbefale deg det engelske magasinet Wrap! Det kjem ut tre gonger i året, og eg har bestilt dei siste utgåvene frå nettsida deira. Dei har fine artiklar og intervju med dyktige illustratørar, og i tillegg får du med 5 ark med illustrasjonar laga spesielt for det nyaste nummeret av Wrap. Desse kan du bruke som innpakningspapir om du vil, derav navnet på bladet. Det er inspirerande å høyre om korleis andre jobbar, og Wrap har ofte intervju der ein får eit godt innblikk i illustratøren sin kvardag.  


Eg har nett bestilt eit anna designmagasin som er på veg i posten no, og hvis det er bra skal eg fortelje om det og. Anbefal meg gjerne fleire magasin om du veit om noko bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar