fredag 24. mai 2013

Runde fyr


Motivet er henta frå eit foto eg tok på ein klassetur til Runde i 1993.

Gjennom tidene har det forlist fleire skip ved Runde, og det resulterte bla i funnet av den store Rundeskatten i 1972. Rykta seier at det har blitt funne fleire småmyntar i fjæresteinane ved Runde fyr i ettertid, og me hadde blitt lova at me skulle få leite etter desse myntane på klasseturen. Då me var på veg ned til fyret blåste det opp så sterk vind at me ikkje fekk gå ned dit, og skuffelsen var stor. Tanken på alle vrakrestane, sjøfolka og myntane som hadde drevet i land der gjorde heile øya magisk for oss.

Det gjekk og ei historie om ei hole som gjekk heilt frå Skottland til Runde, ein hund hadde visst komen opp derfrå ein gong. Eller kanskje det var både eigar og hund? Eg hugsar ikkje heilt, eg hugsar best følelsen eg fekk i magen av den historia.

2 kommentarer:

  1. For en magisk plass, og for en magisk historie om hunden og mannen. Tenk da. Der går de i mørke (med buldrende mørkt hav over hodet) og plutselig er de på Runde.

    SvarSlett
  2. Nesten så eg burde lage ein teikneserie om det! :)

    SvarSlett