mandag 6. mai 2013

Siste nytt



















Dei siste vekene har eg konsentrert meg om å lage to nye teikneseriehistorier. Håpet er å få ei av dei på trykk snart, så kryss fingrane! Eg føler verkeleg at teikneserier er midt i blinken for meg, og eg aner ikkje kvifor eg ikkje har gjort dette før. Eg elskar jo å teikne, og eg elsker å fortelje historier. Kvifor ikkje berre kombinere det? Fleire eg kjenner har tidlegare spurt kvifor eg ikkje har laga teikneserier, så folk rundt meg kjenner meg åpenbart bedre enn eg kjenner meg sjølv.

Eg blir ikkje rik av å teikne (enno...) så eg har fått meg deltidsjobb på Astrup Fearnley Museet  som museumsvert. Eg hadde samme jobben tidlegare og, men slutta då eg gjekk ut i foreldrepermisjon. Så no skal eg jobbe der mykje i sumar og tjene gode pengar! Ta gjerne turen innom, museet ligg i fantastiske nye lokaler på Tjuvholmen.  Nett no vises utstillinga "Untitled Horrors" av Cindy Sherman. Anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar