mandag 18. november 2013

Teikneserieskisser


Her er nokre skisser til teikneserieprosjektet som eg jobbar med for tida. Husa og båtane er generelle stemningsskisser som eg ikkje har ei klar plan for, det er meir utprøving og motivtesting. Dei to andre teikningane er til ei kort historie som eg jobbar med no, og som eg trur blir veldig fin. 

Med dei første teikneseriehistoriene eg lagde, brukte eg veldig lang tid på å sette opp historia og å få god flyt i teikningane. Eg hadde ikkje story board og eg  flytta fram og attende på ting medan eg jobba. No har eg ikkje lagd så mange historiene enno, men eg føler allereie at eg byrjar å få meir dreisen på prosessen. Eg byrjar iallfall med å skisse masse, og til slutt lagar eg eit skikkeleg story board. Nedfor kan du sjå eit eksempel på tidlige skisser i prosessen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar