mandag 16. desember 2013

Bikini og jobbing
























Eit lite utsnitt frå ei historie eg jobba med før helga. Eg prøver meg fram med pennesplitt og blekk, og eg synes det funkar fint. Har og prøvd med blekk og pensel, då må eg berre teikne alt større og skalere ned. Men det er ein fin variasjon frå blyanten! 

Eg teiknar og teiknar. Nokre gonger føler at prosjektet går knallbra, andre gonger møter eg meir motstand. Kva skal dette bli til, liksom? Har det heile ein raud tråd? Blir det engasjerande for lesaren? Er teikningane bra nok? Så sitt eg der og vurderar. Men det einaste som hjelp då er å berre teikne vidare; då løyser dei fleste flokene seg av seg sjølv. Det som ikkje fungerar så bra for meg er å legge vekk arbeidet og gå og gruble på det. Då går eg berre og kjenner på det som ikkje fungerer. Dette er nok forskjellig frå person til person, men for meg er det best å ta tak i det med ein gong. Teikne, teikne, sjå på litt inspirasjon, ta ein kopp te, teikne, teikne, teikne, og der løysna det visst. Som regel, då.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar