mandag 2. desember 2013

D2



















I fredagens nummer av D2 var det ein lang og fin artikkel om alle dei flinke damene som lagar teikneserier i Sverige. Dei trekk bla fram Coco Moodysson og Liv Strömquist, og nevner såvidt ein av mine favorittar; Åsa Grennvall. Dei ser og på kvifor Sverige har fått denne store eksplosjonen av kvinnelege serieskaperar, og kvifor dette ikkje har skjedd i Noreg enno. På slutten av artikkelen trekk dei fram ei rekke norske damer som og lager serier, og der nevner dei bla meg! Veldig glad for det, og samtidig var det spanande å sjå kven andre som blei lista opp. 

3 kommentarer:

  1. Hei Anja! Takk for fin kommentar på bloggen min, og det gjorde jo at jeg oppdaget bloggen din! Den er veldig pen og inspirerende. Jeg leste også tegneseriene dine i Forresten, de var kjempefine. Gleder meg til du blir ferdig med tegneserien din så man kan lese mer! :)
    Frøydis

    SvarSlett
  2. Hei! Vi skal revulosjonere norge! Girlpower. Tegneserie 4ever ;) Hoho.
    Fant netopp bloggen din. Koser meg veldig med å lese strekene og tekstene dine. Herrlige saker!
    Heier på deg og boka du jobber med. Gleder meg til å lese den! Beste hilsen fra din ukjente kollega!

    SvarSlett