fredag 13. desember 2013

Fredagsinspirasjon

Her er meir inspirasjon! På bildet kan du sjå dei siste teikneseriane eg har lest. Nokre har komme i posten, og andre har eg har lånt på biblioteket. Eg jobbar på biblioteket i ny og ne, og då sitt eg alltid å bestiller inn ein drøss med teikneserier til meg sjølv. Dei tynne hefta på bildet har eg nett bestilt frå Jippi forlag, det er "Møkkajentene del 3 - Mye onsdag og litt helg" av Inga Sætre, "Ugler" og "Ugler 2" av Martin Ernsten og "trost" av Rui Tenreio.

Les dette Intervjuet med teikneserieteiknar Coco Moodysson. Eg har berre lest albumet hennar "Coco Platina Titan Total" som eg elska, men no har eg bestilt inn meir frå biblioteket. Eg gler meg!

Her kan du lese eit intervju med Lizzy Stewart, som er ein fantastisk flink teiknar. Intervjuet er frå 2009 då ho var ferdig utdanna, og ho har gjort mykje fint sidan då. Her er heimesida hennar.

Marja Inez lagar mykje fint. Illustrerer bla fast for Rookie magazine.

Vanessa Davis har laga det fantastiske, fantastiske sjølvbiografiske seriealbumet "Make me a Woman". Eg har lest det fleire gonger, og no bestilte eg endelig mitt eige eksemplar frå Amazon. Ein stor inspirasjonskjelde, og ho er faktisk ikkje svensk (!).

Frøydis Sollid Simonsen studerer ved serieskolan i Malmö og har nett debutert som forfattar med boka "Hver morgen kryper jeg opp fra havet" på Gyldendal. Sjå noko av arbeidet hennar her, eller sjå på bloggen hennar. Ho var og ei av dei som blei trekt fram i artikkelen i D2 for eit par veker sidan, så slik oppdaga eg arbeidet hennar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar