fredag 20. desember 2013

Fredagsinspirasjon

Barneboka Pezzettino av Leo Lionni. Fantastiske illustrasjonar i denne italienske klassikaren frå 1973. Du kan forresten kikke i den hjå Amazon. Eg les den for sønnen min no, han er to år og akkurat gammal nok. Enkel men fin handling, nydeleg språk og spanande illustrasjonar med collage. Boka handlar altså om lille Pezzettino, det er den lille firkanten som sit i båten på bildet. 

Radioprogrammet "This American Life". Det er som regel eit tema for kvar episode, med fleire forskjellige historier rundt samme tema. Som regel er det sanne og heilt fantastiske historier frå kvardagsfolk, og mykje er så rart og sprøtt at ein nesten ikkje kan tru det er sant. Alle episodene ligg på nettsida deira, så du kan streame dei direkte, eller du kan laste dei ned som podcast. Eg høyrer ofte på "This American Life" når eg tegnar, og eg har både ledd og grått. Anbefales på det varmaste.

Dette intervjuet med illustratør Laura Carlin om korleis få oppdrag som illustratør og dette intervjuet med Isabel Greenberg om korleis skrive grafiske noveller. Begge intervjua er henta frå nettstaden IdeasTap

Sjekk ut danske Line Lisberg Refstrups Flickrkonto. Ho har ein blogg og, og ho lager så mykje fint! Ho har og animert denne filmen, basert på ein radiodokumentar av Kajsa Kvaale. Den er nydeleg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar