fredag 31. januar 2014

Fredagsinspirasjon

Bloggen Shoulda-Woulda-Coulda. Stephanie Birdsong lagar malerier og lister i skissebøkene sine, som ho så legg ut på bloggen sin. Veldig morsomt å sjå andre folk sine to-do lister! Eg har alltid vore veldig glad i sjå andre folk sine skissebøker, notater og lister, og det er nok litt same grunnen til at eg elskar sjølvbiografiske arbeider og dokumentarar generelt. Folk er så spanande! (Må legge til at då Big Brother kom for mange, mange år sidan blei eg heilt hekta...)

Freedom er eit program som skrur av internett på maskina di. Enkelt og greit. Kanskje ikkje så inspirerande i seg sjølv, men det er vilt kor effektiv ein kan være når ein ikkje "berre skal sjekke noko" på nettet. Hvis eg treng ei lita jobbepause går eg fort inn på bloggar, pinterest, facebook...også har det gått meir tid enn eg ville. Då er det greit å begrense tilgangen litt! Du bestemmer sjølv kor lenge internett er skrudd av; eg velger ofte ein time. Då er det uansett greit med ei pause. Eg berre passar på å laste ned podcastar først, slik at eg har noko å høyre på.

Rose Blake lagar fine illustrasjonar. 

Det samme gjer Kate Pugsley!

Sjekk ut David Fullartons Moleskinebøker, han har veldig fine skisser og notater! Bildet under er henta derfrå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar