mandag 10. februar 2014

Prøveillustrasjonar















































Noko av det eg jobba med i januar var eit par prøveillustrasjonar for Mangschou forlag. Eg lagde ein ferdig illustrasjon til teksten, i tillegg til ei skisse på omslaget. Desverre fekk eg ikkje oppdraget denne gongen, men her er iallfall illustrasjonen eg lagde. Det er ein fikenkveks, og utfordringa låg i at den berre er 1-2 mm stor! Forstørrelsesglaset blei redninga. Leit at eg ikkje fekk oppdraget, men that's the name of the game. Eg er uansett glad for at eg blei bedt om å sende inn prøveillustrasjonar, for prosjektet var veldig spanande. Eg blei og veldig fornøgd med resultatet mitt, der eg har brukt ein kombinasjon av teknikkar. Blekk og pennesplitt, blekk og pensel samt svart pastellkritt. 

5 kommentarer:

  1. Oi, så stilig! Forstørrelsesglasset var en god idé!
    Det kjedelige med kreativt arbeid er jo at man noen ganger gir mye av seg selv uten å få noe tilbake, men da må man fokusere på det positive, akkurat slik du gjør.
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  2. Å, leit at du ikke fikk oppdraget. Synes du burde fått noe igjen for prøveillustrasjonene, det har vi snakket en del om på skolen med Svenska Tecknare. Men ja, sånn er vel bransjen.
    Tegninga ble skikkelig fin hvert fall! :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte arbeider!

    (hilsen Ingvild som også følger deg på instagram)

    SvarSlett
  4. Tusen takk skal dere ha! :)

    SvarSlett
  5. Så spanande! Synd at du ikkje fekk oppdraget.. Neste gong er det kanskje nokon som fell for akkurat denne og vil ha deg? Kult med kombo-teknikkane forresten

    SvarSlett