tirsdag 11. mars 2014

Fikenskisser

Hugsar dykk prøveillustrasjonen eg lagde for nokre månader sidan for Mangschou forlag? Eg lagde ein heilt ferdig illustrasjon som eg har vist her tidligare, samt ei skisse til bokomslaget. På bildet nedanfor ser dykk omslagsskissa nede til høgre, og dei andre teikningane er skisser eg lagde for meg sjølv i skisseboka mi. Det var eit fint prosjekt som det var kjekt å jobbe med, og eg blei glad i desse skissene som eg lagde. Er det berre meg som synes skisser nesten er meir spanande enn det ferdige produktet? Elsker å kikke i andre folk sine skissebøker!

Og forresten, eg er "Veckans babe" hjå Hjartesmil! Veldig, veldig kult å bli omtalt av dyktige Mariell. Så hei til alle nye leserar av bloggen som har kome hit via Hjartesmil!




































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar