torsdag 22. mai 2014

Gruppa av Anna Fiske

Denne nye teikneserieromanen til Anna Fiske er så vanvittig fin! Den handlar om ei samtalegruppe for folk med lett sosial angst, og historia er basert på Fiske sine eigne erfaringar frå gruppeterapi. Du følger dei seks forskjellige karakterane og får eit innblikk i kvardagen deira, og det heile blir sydd samans av dialogen dei fører i terapitimen. Fiske skildrer denne gruppa varmt og nære, og eg blei glad i alle karakterane med ein gong. Eg likte godt tempoet i historia, samt dialogen, og det heile framstår som veldig truverdig og ekte.

Det einaste negative eg har å seie er at eg fekk lyst til å lese enda meir. Eg ville komme enda tettare på karakterane, og vite enda meir om utviklinga til kvar einskild. Eg skulle rett og slett ynskje boka var litt tjukkare. Men når det er det einaste negative eg har å seie, så er jo det eit veldig bra teikn.

Teikningar frå både denne boka og teikneserier Fiske har laga, er stilt ut på Deichmanske på Grünerløkka, og du kan kjøpe boka der og. Les meir  om både teikneserien og utstillinga her. Dagens anbefaling!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar