fredag 20. juni 2014

Fredagsinspirasjon!

Fredag! Eg blei endeleg ferdig med den teikneseriehistoria som har tatt ei evigheit å lage. Eg teikna veldig detaljert med mykje skravering, og sjølv om det blei fint, tok det berre alt for lang tid. Men det var greit å prøve ut, og greit å teste det ut på ei kort historie, og ikkje eit heilt album. Då hadde eg sikkert brukt 5 år. Minst! Eg har jo vist nokre smakebitar frå historia før, og heile historia blir lagt ut etter at den har vore på trykk. Her kjem litt fredagsinspirasjon. God helg!

Sjekk ut bloggen til Isabelle Arsenault. Ho er illustratør og teikneserieteiknar, og ho har teikna teikneserien du ser under; "Jane, the fox and me". Eg hugsar eg kikka på den i Bologna, men der fant eg den berre på Italiensk. No skal eg bestille den frå Amazon.












































Bloggen Studio Visit. Ein får komme på besøk i studioet til kreative folk i Australia, og det er så mykje fint å sjå på! Bilda under er frå studioet til kunstnaren Emily Ferretti.
























På bloggen DesignSponge har dei ein intervjuserie som heiter "What's in your toolbox?", og her intervjuer dei Lotta Anderson. Bilda under er henta frå studioet hennar. Fint intervju om den kreative prosessen, og så blei eg inspirert til å fikse litt på kontorkroken min sjølv. Her er lista over alle "What's in your tollbox?"-intervjua, det spenner frå illustratørar, kunstnerar, typografar, glassblåserar...Alle viser fram arbeidsplassen sin, utstyret sitt og snakkar om korleis dei jobbar. Mykje fint!
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar