fredag 6. juni 2014

Smakebit på ei ny historie

Her er ein liten smakebit på ei lita teikneseriehistorie eg jobbar med no. Rutene du ser er ikkje heilt ferdige, og dialogen manglar, men du får iallfall ein liten idé om korleis det blir! Det handlar om studier, å leike med nokons følelsar, om å møte ein kjekk mann på byen, og om å bli såra. Dette er ei sann historie frå studietida mi, og eg trur dei aller, aller fleste kan kjenne seg att i ho. Enten frå den eine eller den andre sida.

Historia er mitt bidrag til neste nummer av teikneserieantologien Forresten, så forhåpentligvis kan du lese den der når nummer 28 er ute. Eg skal gjere ferdig denne historia før eg fortsett på det store prosjektet eg har fått støtte til, og eg har heldigvis ikkje så mykje att. Eg teiknar meir detaljert enn kva eg har gjort tidligare, så det tar ein del tid.

Eg har jo podcastar på øyret, og eg må berre få tipse om ein fantastisk ny ein; Love + Radio.  Sanne historier, det er liksom greia mi. Og oi! Du må høyre radiodokumentaren "Kvinnen på Isen" som nett gjekk på NRK. Den var berre så utruleg spanande og gripande, og eg fekk så lyst å vite meir, meir, meir. Beste dokumentaren eg har sett eller høyrd på lenge!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar