onsdag 13. august 2014

August

No har eg hatt denne bloggen i 2 år, og her er små glimt av det eg la ut i August 2012. Det var meir bokbinding, meir fanziner og mindre teikneserier. Det er morsomt å bla litt i arkivet og sjå kva ein dreiv med før!

No om dagen er det nesten berre teikneserie det går i, då eg bruker all teiknetida mi på teikneserieprosjektet mitt. Eg har oppdaga at manuset mest sansynleg er for langt og må redigerast ned litt, og at eit par av dei første sidene eg lagde må teiknast på nytt. Dei er rett og slett ikkje er bra nok, og skil seg ut frå resten. Så sånn er det. Kjedelig å teikne ting på nytt, men samtidig betyr det jo at eg har utvikla meg. Så det er jo bra! 






2 kommentarer:

  1. oj, bokbinding! kan du det? det må jeg lære meg :)

    jeg planlegger forresten å organisere kunnskapsutbytte-kvelder i høst. hvis du synes det høres interessant ut må du bare ta kontakt på bloggen min eller på email :)

    SvarSlett