fredag 8. august 2014

Fredagsinspirasjon

Her er litt fredagsinspirasjon igjen. Eg finn så mange inspirerande kjelder om dagen, og det er så motiverande. Eg høyrer på fleire nye podcastar, og der blir eg tipsa om alt frå bøker til nettstader, TV-serier og kunstnerar. Eg har og, etter at pengane frå Kulturrådet kom inn på konto, handla inn ein god del nye bøker og teikneserier. Ingenting slår ei stor eske frå Amazon levert på døra! Tusen takk til Kulturrådet, seier eg berre <3


Verdens finaste strek? Tina Berning























Ta ein titt på nettstaden 99U. Dei har artiklar, podcastar og videoar som inspirerar ein til å gjennomføre kreative idear. Videoformatet minner litt om TED-talks og er veldig fine! Eg elskar å høyre om folk som gjennomfører spanande prosjekt, og denne praten med Tina Roth Eisenberg er veldig fin.

Eg har nok snakka om illustratøren Isabelle Arsenault før, ho har teikna den grafiske novella "Jane, the fox and me" som er skrevet av Fanny Britt. Den er heilt fantastisk nydeleg vakker, og ein stor inspirasjonskjelde. Bildet under er henta derfrå.


Grace Bonney, dama som står bak bloggen Design Sponge, har den fantastiske podcasten After the Jump. Du finn den i iTunes eller her. Der intervjuer ho andre kreative i alle mulige bransjar, eller ho tar opp tema som kan oppta folk som jobbar for seg sjølv. Mykje god inspirasjon, og eg har høyrd på After the Jump medan eg har teikna i fleire dagar no.


Illustratør Yelena Bryksenkova lagar nydelege teikningar. Elskar måten ho bruker akvarell på!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar