mandag 25. august 2014

Full skissebok!

Denne skisseboka har eg hatt sidan januar, og no var den full! Blir mindre skissebokteikning no når eg jobbar med teikneserien min, men litt blir det. Mykje lister og notatar, så har eg ei eiga skissebok til teikneserien, der eg har side opp og side ned med storyboard og raske skisser. Eg har forresten laga skisseboka sjølv, og eg kan lage dei på bestilling. Dei blir veldig robuste og tåler ein trøkk, og du kan bestemme sjølv kva type papir og omslag du vil ha.

Eg var forresten i Bergen i helga og møtte gamle (og nye!) vener. Hadde ein fantastisk tur, og opplevde fleire ting som kjem til å bli teikna ned etterkvart (eg møtte nokre gamle flammar på byen, og det første eg tenkte var "Oi, dette blir ein bra teikneserie!" Ikkje så gale at det ikkje er godt for noko.) Eg nevnte forresten her at eg skulle sjekke ut den nye bokhandlaren på Litteraturhuset, og den anbefaler eg varmt. Eit bra utvalg, men dei kan nok med fordel få litt fleire hyller etterkvart. Eg var og innom Robotbutikken, og der har dei eit godt utvalg av fine teikneserier og fanziner. God mandag! 

4 kommentarer:

  1. For en utrolig fin skissebok, både selve boka og innholdet! Har veldig lyst til å bestille noen etter hvert :)

    SvarSlett
  2. Ja, knallfine! Perfekt julegave! (gi gjerne et lite vink om hvordan en går fram for å få ei hus!

    Apropos gamle flammer; jeg har møtt på mine (ikke at det er så mange) med hver vår barnevogn på bussen eller på babysvømming. Da hadde det vært fint med et synkehull ;-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Kanskje eg lagar ein liten Eplabutikk med skissebøker etterkvart, det er fleire som har spurt korleis ein kan kjøpe dei :)

    SvarSlett
  4. Yey!

    Hva med en Bigcartel-butikk?
    Jeg synes Epla har blitt så grådige og man "forsvinner" så lett i mengden.

    SvarSlett