mandag 4. august 2014

Prosessen

Teikne, teikne, teikne. Her er ein liten smakebit frå "Flink til å teikne" (som har vore arbeidstittel på prosjektet mitt heile vegen). Heftet blir på ca 50 sider, så eg bryt prosessen ned i mindre bitar og lagar fem og fem sidar i slengen som eg så ferdigstiller. Manuset har eg jo klart, men det blir små justeringar på det her og der. Så lagar eg storyboard, før eg går i gang med sjølve teikninga.

Eg har jo berre jobba med teikneserier i snart 1,5 år, men det eg har lært så langt er at ein kan ikkje være perfeksjonist. Skal alle ruter på alle sider være det beste du har laga nokon gong, blir ein aldri ferdig. Ein skal selvfølgelig være fornøgd, men ein må kanskje legge lista litt lavare når ein skal lage mange teikningar enn om ein lagar eit eller to arbeid som skal henge på ein vegg.  Det viktigaste er at alt fungerer i ein heilheit, og dei mindre spanande rutene blir løfta av dei som er ekstra bra!

1 kommentar:

  1. Dette blir så bra, gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett