tirsdag 30. september 2014

Tirsdagsinspirasjon

Her kjem det litt inspirasjon på ein tirsdag, håper noko av det fell i smak! I dag har eg sendt inn mitt bidrag til Manifest forlag, då dei leitar etter kvinnelege serieteiknerar til eit nytt bokprosjekt. Neste år gir dei ut ei bok om feminisme ført i pennen av Marta Breen og Madeleine Schultz, og i den anledning er dei ute etter teikneseriebidrag som skildrar korleis det er å være jente i dag. Eg lagde ei lita historie, og eg håper den kjem med i boka. Hvis ikkje får dykk uansett sjå den her når den tid kjem. No skal eg ta ein liten haustferie på Vestlandet resten av veka, det blir bra med fjære, fjell og TV i sofaen! 

Danske Line Lisberg. Ho lagar nydelege teikneseriar, og eg elskar den enkle men uttrykksfulle streken. Ho selg og originalarbeider i denne nettbutikken, og der var det mykje lekkert til ein overkommeleg penge. 

























Eg har jo snakka om illustratøren Lizzy Stewart fleire gonger før, og her er link til nettbutikken hennar. Ho selg både fanziner, plakatar og kort. Ikkje dumt med ein slik nettbutikk altså. Kanskje noko for meg og med tid og stunder?
















































Den nederlandske illustratør Lieke van der Vorst har laga forsida på Frankies 2015-kalender. Love it!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar