tirsdag 7. oktober 2014

Ein liten smakebit!

Her er ein liten smakebit frå teikneseriealbumet mitt som kjem til våren. Nokre dagar tenkjer eg at det blir bra, andre dagar får eg panikk og trur eg aldri skal bli ferdig. Som alle kreative prosessar i grunn? Eg teiknar ferdig rundt fem sider og scanner inn, så tek eg dei neste 5-6 sidene, og slik held eg på. Så slepp eg å scanne og justere 60 sider på tampen av prosjektet. Dette er jo første gongen eg jobbar med eit så stort prosjekt, så eg må berre lære medan eg jobbar på. Den lengste historia eg har laga før er jo på berre sju sider, så spranget er ganske stort! Eg har så smått byrja å tenkje på omslag og, det må jo bli knallbra. Skal eg ha blyant eller fargar? Korleis skal eg løyse typografien? Skal det være enkelt og lekkert eller skal det være mykje detaljar? Det blir spanande å sjå kva eg landar på.

1 kommentar:

  1. Det kommer til å bli så bra! Jeg gleder meg masse til å lese når den tid kommer :)

    SvarSlett