mandag 13. oktober 2014

Perfeksjonisme, søknadar og Bergenstur

Eg er ikkje perfeksjonist. Eg får sjokoladeflekkar på teikningane mine heile tida, eg viskar ut, skisser på det ferdige arket og styrar på. Heldigvis er det den stilen eg likar best, og er best på. Ein gong jobba eg som grafisk designar og det var ikkje noko for meg, for å seie det sånn. Det var så mykje pirking, reglar og små detaljar som skulle være på plass, og å måle millimeter mellom bokstavane er ikkje heilt mi greie. Eg har og prøvd meg på detaljerte og nitidige teikningar, men eg kjeda meg fort. Det var igrunn rein viljestyrke som gjorde at eg fullførte dei, og gleden ved å sjå noko naturtro vekse fram. Men om eg kosa meg? Ikkje så veldig.



Spesielt med dagbokteikningane mine er eg ganske skjødeslaus. Hvis ikkje hadde dei aldri blitt laga! Dei er jo noko eg lagar mellom alt anna, og skulle eg brukt lang tid og gjort meg så flid som mulig hadde det nok blitt laga langt ferre. Alle jobbar forskjellig, men for meg er dette den metoden som gir meg mest glede og inspirasjon.


















No er det jo søknadstider, så eg skriv som berre det og plukker ut bildematriell frå arkivet. Eg har alltid likt å skrive søknadar, då må ein endeleg tenkje over det eg jobbar med og konkretisere det i ei tekst. Eg får og gått gjennom teikningar og sett kva eg eigentleg har, det blir liksom som ein liten oppsummeringsrunde. Kryss fingre for at søknadane går gjennom, då blir det kanskje både prosjektstøtte og reisestipend! 

Eg har forresten bestilt meg togbillett til å dra på Bergen Art Book fair som går av stabelen 21.-23. november. Eg gler meg! Skal kikke på bøker og kjøpe fanziner heile helga. Og treffe fine folk og drikke øl. Kva meir kan ein ynskje seg, spør eg berre! 

2 kommentarer: