fredag 7. november 2014

Teiknesaker


Her ser du det eg brukar av teiknesaker på ein vanleg dag. Blyantar (merka med farga tape etter mjukheita), blyantkvessar, viskelær og knetgummi. Knetgummien brukar eg mest til å fjerne viskelærbøss frå arket med.
Nokre blyantar er berre bedre enn andre, og ein får liksom nokre favorittar sjølv om dei i teorien er like. På det øverste bildet til venstre ser du to slike. Den pittelille er så liten at eg ikkje kan bruke den meir, og det er trist. Den var så god! Det var ein 2B, men den var liksom litt mjukare og....bedre. Jaja. 

I tillegg til lause teikneark bruker eg skissebøker mykje. Den øverste med grått omslag 
brukar eg til laust og fast, den underste er kun til teikneserieprosjektet. Underst ser du teiknearka mine; eg bruker Scandia 200 g som teknisk sett ikkje er eit teiknepapir, men eit tjukt printerpapir. Det er heilt kvitt, glatt og utan tekstur; er det tekstur eller litt farge i papiret blir det meir å redigere vekk etter scanning. Eg får heller ikkje den streken eg vil ha når det er tekstur i arket.

No har eg byrja å skisse på omslaget til albumet mitt, og eg vil bruke ein miks av akvarell og akrylmaling. Eg har byrja med enkle utprøvingar no, eg er veldig spent på om eg får det resultatet eg vil ha. Eg veit iallfall at eg vil ha fargar og detaljar, og det er kjekt å jobbe litt med fargar att etter ei lang periode med berre blyant, blyant, blyant og meir blyant. God helg, no skal eg rydde litt på arbeidsbordet mitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar