torsdag 18. desember 2014

Dagens skisser og Serial

Denne veka har eg vore vikar på folkehøgskulen, og all teiknetid forøvrig har blitt brukt på albumet mitt. Eg byrja å forandre på ein liten bit, og plutseleg blei det fleire, store forandringar som følge av det. Hjelp! Men eg trur det gjer starten på historia mykje tydeligare og rett og slett bedre. Så det er bra! Seinare i dag skal eg ein tur på sjukehuset, for eg har første kontrolltime etter at eg blei friskmeldt. Kryss fingre for at det går bra! Døyver nervene no med skisseboka og musikk på øyret, og gler meg til i kveld når eg skal høyre siste (!!!) episode av Serial! Eg er forøvrig 95% sikkert på Adnan Syed er uskyldig. Eg veddar buksene mine på at "the innocence project" tar saka, endevender ho, og finn bevis på at det er ein annan mordar enn Adnan. The innocence project har bidratt til løslatelse av uskyldig dømde i eldre sakar enn dette, så eg har trua. Men nok om Serial. (Blir det nokon gong nok om Serial? Tja.)






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar