torsdag 4. desember 2014

Forresten 28 ute no!

Nytt nummer av den årlige teikneserieantologien Forresten er ute no, så løp og kjøp! Det er bidrag frå meg, Jens K Styve, Martin Ernstsen, Lars Aurtande, Anders Kvammen, Frøydis Sollid Simonsen, Anders Nilsen, Trond Ivar Hansen, Erlend Peder Kvam, Tim, Kristian Hammerstad, Sharmila Banerjee, Andreas Iversen, Bendik Kaltenborn, Berliac, Andrew Page, Andreas Iversen, Rui Tenreiro, Alvaro Nofuentes, Ronny Haugeland, Xueting Yang, Kristoffer Kjølberg og Øystein Runde.

Mange fine navn på lista og eg gler meg vilt til å lese. Er og spent på å sjå mitt eige bidrag på trykk; historia "Richard" som baserer seg på ei sann hending frå 2005.  Det er lanseringsfest på laurdag, og då slippes og Martin Ernstsens "Du snakker med feil person". Eg har lese eit par av fanzinene som den baserer seg på, så denne kan eg anbefale varmt. Her er det som står skrevet på Jippi si heimeside om utgivelsen:  "Siden 2008 har Martin Ernstsen dokumentert livet i form av tegneserier. I seriene reflekterer han både over den kreative prosessen bak tegneseriemakeriet samt viktige og mindre viktige hendelser i privatlivet. Martin Ernstsens selvbiografiske serier har så langt blitt publisert i selvutgitte fanziner med små opplag. Nå kommer endelig en stor samling med høydepunkter fra fanzinene i tillegg til materiale som ikke tidligere er utgitt. Seriene gir humoristiske skråblikk på små øyeblikk i hverdagen, ofte rare eller kleine episoder, med komisk misere."


Eg har desverre ikkje anledning til å gå på lanseringsfesten sjølv, så eg må få bøkene i postkassa. Men alle dykk som kan; gå dit på laurdag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar