onsdag 10. desember 2014

Oppdatering!

Her kjem eit par mobilknips og teikningar frå dei siste dagane. På bildet øverst til venstre ser du bidraget mitt i det nyaste nummeret av Forresten. Veldig fornøgd med korleis teikningane mine ser ut på trykk, og historia blir lagt ut på nettstaden min etterkvart. På bildet til høgre ser du notatar og skisser til teikneseriealbumet mitt, og det øverste dokumentet er manuset. Det har vore gjennom nokre endringar for å seie det slik. 


Dei to nederste teikningane er til albumet mitt, og det er liksom det eg gjer på for tida. Teiknar, teiknar, teiknar på teikneserien min. Byrjar å kjenne tidspresset sidan eg vil ha den ferdig til OCX, og eg er litt overvelda nett no over alt eg har att og alt eg vil forandre på. Veldig typisk å ha slike kjensler midt i eit stort prosjekt, så det er berre å jobbe vidare til eg er ute av myra. Har satt opp ei punktliste over det eg vil ha gjort fram til jul, og berre det gjorde at eg senka skuldrane litt. 

Må legge til at eg kosar meg stort med arbeidet mitt og teikneseriar er berre så utruleg kjekt å jobbe med! Skal aldri gjere noko anna i heile mitt liv. Eller, det var kanskje litt voldsomt, men eg skal iallfall lage teikneseriar resten av livet i tillegg til mykje anna. Tenk; mange teikningar på rekke og rad som fortel ei historie. Kan det bli bedre? Niks.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar