fredag 30. januar 2015

Statusrapport

Her er eit par ruter frå det eg har laga denne veka. Eg har teikna i alle ledige stunder, men akkurat denne veka har det ikkje vore så mange av dei. Eg har og prøvd meg på gouache att, sjølv om eg eigentleg hadde slått frå meg den tanken inntil vidare. Ja, eg prøvde gouache att, og blei sjukt forbanna fordi alt eg lagde blei så  stygt. Eg trur problemet mitt i forhold til gouache er rett og slett at eg ikkje veit korleis eg skal overføre streken min til maling. Kor detaljert skal eg være? Skal eg bruke blyant, så maling? Eller skal eg teikne med malinga? Eg anar ikkje, så eg må berre prøve meg fram. Skulle gjerne ha vist fram noko eg har lagd, men alt ligg i søppelbøtta. Trur heller ikkje at det berre er malinga i seg sjølv som er problemet no, men at eg stressar litt med det. Eg tenkjer jo at det hadde vore fint med farger på framsida på albumet mitt, så når eg sett meg ned med maling no får eg jo høge skuldre og tenkjer at det må bli sjukt bra! Okei, eg lover å ikkje snakke meir om mitt anstrengte forhold til gouache på ei stund, så legg eg heller ved to gamle skisser der eg har brukt akvarell. Nok får vere nok, no skal eg sjå ei ny episode av "Bloggerne" og ete popcorn! 









































1 kommentar: