onsdag 25. mars 2015

Jobbe, jobbe, jobbe...


3 kommentarer:

  1. Hei! Fin side, fant den her om dagen bare. Jeg jobba som tegneserietegner og illustratør tidligere, men i Berlin. Fett at det går an her i Norge, også! Tenkte å legge ut noe på siden min etterhvert, men kjenner at det er tungt å bare skape ting, uten noe konkret prosjekt liksom. Men du er åpenbart i stand til det, da. Grattis! Hvor blir boka di å få tak i?

    SvarSlett
    Svar
    1. Boka blir å få kjøpt på Tronsmo (hvis den fortsatt finnes når boka kjem ut..) på Jippi forlag sine nettsider og andre bokhandlerar som har eit godt utvalg av teikneserier. Og på biblioteka etterkvart, håpar eg. Ja, eg har aldri hatt problem med å sette igang eigne prosjekt. Men no har eg fleire konkrete prosjekt, nok for fleire år framover, så eg slepp å lage noko berre "for å gjere det", om du skjønner.

      Slett