torsdag 21. mai 2015

Gamle måleri


Emile Auguste Hublin «Treats for the birds» 1870 (detalj)
Catherine Brass Yates (Mrs. Richard Yates) av Gilbert Stuart, 1793 (detalj)

Ein av mine inspirasjonskjelder er gamle måleri, og spesielt detaljane i dei.  Eg har ei Pinterestmappe der du kan sjå nokre av dei, og det er så utruleg mykje fint der! Spesielt i utsnitta ser ein kor levande alt er skildra. Eg prøver heile tida å variere komposisjonen og utsnitta i rutene mine, og det er mange grep ein kan gjere for å skape spaning og framdrift. Det gjeld berre å komme på dei, og då er det fint med slike inspirasjonskjelder lett for handa. 

På tirsdag var det forresten sleppefest for boka mi, så no er den 100% ute i verda! Det er så utruleg kjekt å sjå at fleire av dykk har kjøpt den allereie, så tusen takk for det! Eg lurer og på å ha ein liten give away her på bloggen snart, der ein kan vinne både bok og klistremerker. Det hadde kanskje vore noko?

2 kommentarer: