fredag 29. mai 2015

Vinnaren er kåra!

Først må eg seie at eg blei så GLAD for alle kommentarane dykkar! Dykk skrev så mykje fint, og eg måtte lese alt høgt for mannen min. Eg skulle ynskje eg kunne gi bok til heile gjengen, men ein vinnar blei trekt, og det blei Hege. Send meg adressa di, så skal eg sende boka til deg så fort eg kan.

PS: Eg blei intervjua i D2 for ei veke sidan, samt at du kan lese ein veldig fin anmeldelse av boka mi på Serienett. Og ikkje nok med det; eg er på 5. plass på Tronsmo si bestselgerliste denne veka! OK, det var nok sjølvskryt for eit innlegg. God helg!




2 kommentarer:

  1. Åh, jeg glemte jo helt å kommentere på det forrige innlegget ditt. Men jeg liker bloggen din veldig godt, spesielt dagboktegningene dine - de er veldig morsomme og gjenkjennelige :) Har boka di som eksamensgulrot, så etter at jeg er ferdig neste uke skal jeg til Tronsmo og kjøpe den. Gleder meg!

    SvarSlett
  2. Så kjekt, takk! :)
    Sender deg adressa mi litt seinare.

    SvarSlett