tirsdag 23. juni 2015

Anmeldelsar og statusrapport!

Må berre få seie at eg har fått så vilt mykje meir merksemd rundt boka mi enn det eg hadde forventa. Eg har fått veldig bra anmeldelsar i Dagbladet, Morgenbladet, Dagsavisen, og Empirix, samt eit fint intervju i D2. Ja, og ein dårleg anmeldelse i BT. Hehe. Eg har og vore med på lister over anbefalt sumarlesning i både Dagbladet og Dagsavisen, og eg veit om enda ein anmeldelse som kjem på trykk etterkvart. Eg hadde virkelig ikkje trudd at eg skulle få så mykje publisitet og positiv merksemd rundt boka mi, og eg er så glad! 

Juni flyg forresten så fort avgårde. Tanken var å få vilt mykje gjort denne måneden (og det er jo ikkje for seint enno), men eg føler og at eg har stått litt i stampe. Det har vore så mykje som har stjelt tida mi i det siste, og eg har fått jobba minimalt med den nye boka mi. Jaudå; eg har fått trykka opp fanzina som eg prata om, eg har vore på OCX, samt at eg har brukt ein del tid på å organisere Grafillseminaret me hadde med der. Ja, så har eg jobba litt på biblioteket og. Og vore redd for kreft, slik eg bruker å vere i periodar. Det inneber alltid ein tur eller to til legen for å sjekke ting. Også har eg gjort ferdig historia mi til neste nummer av Forresten og, så eg har jo fått gjort litt. Eg har berre ikkje jobba på boka. Så no får den full fokus framover! Banna bein, altså. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar