tirsdag 30. juni 2015

Litt av kvart
























Ein dag skal eg finne nokre andre enn meg sjølv å teikne. Eg lovar. Lurer på kor mange Photo Booth-teikningar eg har av meg sjølv no? No har eg forresten teikna dei tre første sidene i den neste boka mi, og det er så fint å vere i gang! Eg var ganske skrekkslagen då eg teikna første ruta, for eg føler jo at andreboka må bli enda bedre enn førsteboka. Men no har skrekken løsna og eg berre kosar meg med teikninga og prosessen. Heldigvis.

Eg var jo på kreftkontroll på fredag, og no venter eg på svar på nokre testar att. Det er noko av det tyngste eg veit, men eg har iallfall fått meg ein ny (og bra!) psykolog. Hurra for det! Tenkte å ikkje teikne ei dagbokteikning om at eg har angst denne gongen, men heller teikne noko morosamt i staden. Har jo fleire gode historier eg kan teikne hvis eg berre tenkjer meg om. Og flaue historier. Men det er vel det flaue som er mest moro uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar