tirsdag 4. august 2015

August

I september og oktober er det fleire søknadsfrister, så no i august er hovedfokuset mitt å komme så langt som mulig på den neste boka mi. Eg er inne i ein god jobbeflyt no, så det er berre å smi medan jernet er varmt. Nett no lagar eg storyboard, og det er liksom der all magien skjer for min del. Det kjennes litt som ein kabal som skal gå opp eller eit mattestykke ein må løyse, og alle moglegheiter er fortsatt åpne. Når eg kjem på ei god løysing som både driv historia vidare og samstundes er visuelt spanande får eg ein skikkelig godfølelse, og då kjenner eg verkelig at teikneserier er det beste eg veit. Ingen tvil i mitt hjarte. (Det er igrunnen aldri tvil i mitt hjarte når det kjem til akkurat det...)

September kjem til å bli ganske travel med både festival, utstilling og bokbad, så no skal eg bruke augst til å jobbe, jobbe, jobbe alt eg kan fram til då. Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Lykke til med august, og til lykke med god jobbflyt. Jeg blir direkte lykkelig av å ha god flyt. :)

    SvarSlett