mandag 31. august 2015

Søknaden er levert!

I ei veke no har eg jobba heilt vilt mykje! I all ledig tid har eg teikna, jobba med manus og teikna litt meir. Eg har jobba til seint kvar kveld, men no er søknaden endeleg levert. Kryss fingre! Eg har ein meir detaljert stil i den nye boka, og mykje av handlinga foregår på natta. Då er det ekstra mykje skravering, og det tar tid. Det er jo ofte sånn at når ein har mykje å gjere med jobb, då ballar det på seg med andre ting og. Då eg borra eit hol hjå tannlegen på onsdag holdt eg på å sovne. Det var berre så utruleg deilig å sitte stille i ein stol og slappe av litt! Denne veka har eg tenkt å ta det litt meir med ro, for å seie det sånn. Eg skal ta ei pause frå boka mi og bruke gouache litt att. Eg skal blogge, sjå på TV-seriar, leite etter leiligheter på Finn (Oslo, here we come!) og teikne ein dagbokteikneserie om då eg var på Oslo Comics Expo. Det var ei litt rar (og fin!) helg. Eg skal og forberede undervisninga til fredag, for då underviser eg teikneserieklassa på Buskerud folkehøgskule. Det gjer eg kvar fredag no, og det er veldig kjekt!

1 kommentar:

  1. Du er kjempeflink, Anja! Jeg skal kjøpe Hundedagar. Når gikk du på KiHB? jeg var der fra 97-00 på visuell kommunikasjon.

    SvarSlett