fredag 18. september 2015

Montering!

Slik såg det ut dei to dagane eg monterte arbeidet mitt på Tegnerforbundet. Det er jo nesten 80 bilder med skisser og alt, så det tok tid! Heldigvis hadde me nokon til å assistere oss, så det var gull. Men eg måtte fram med kalkulatoren nokre gonger, for å seie det sånn. Åpninga var i går, og det var kjekt. No håper eg at mange tek turen, og kanskje kjøper noko og? Alle bilde er iallfall til salgs! På søndag er det artist talk klokka 13, og det anbefalar eg alle å komme på. Då får du høyre kva eg, Kristian og Xueting har tenkt med arbeidet vårt, og korleis me har jobba. Be there or be square!

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg var innom utstillingen da jeg var i Oslo i helga. Likte spesielt prosessen din og de flotte skissene, morsomt å se ting jeg har sett her på bloggen din i virkeligheten :^D Endte opp med å kjøpe et eksemplar av tegneserien din før jeg dro.

    Dere har virkelig klart å sette opp et flott show. Takk for at dere viser frem noe av hva Norge har å by på av tegneserier! :^)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Og så kjekt at du var innom! :)

      Slett