torsdag 8. oktober 2015

Alt og ingenting

I dag sitt eg ved skrivebordet og har så mange forskjellige ting å gjere at eg ikkje får gjort noko som helst. Kjennes det som iallfall. Mailar eg skal svare på, søknadar som skal skrivast, teikningar som bør bli ferdig og skuleoppgåver som skal bli førebudd. Alt hopar seg opp på skrivebordet. Eg prøver å rekke over alt på ein gong, og då blir det berre litt av alt. Ikkje den mest produktive dagen, akkurat! Eg får berre brette opp armane og samle nokre av dei lause trådane, alt blir lettare når ein har oversikt!

Her er forresten eit utkast til ei teikning som aldri blei med i Hundedagar. Eg trur ikkje eg har delt den på bloggen før? Kan jo vere artig å sjå kva som ikkje blei med og. Det er kanskje litt slik eg ser ut i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar