onsdag 6. januar 2016

Desember


Til jul lagde Mariell på bloggen Hjartesmil eit fint adventsmagasin, og der hadde eg denne illustrasjonen. Eg prøvde å fange essensen av det me ynskjer desember skal vere, og ikkje alt stresset som ofte pregar oss. Tenk å vere nedsnødd på ei hytte med ein bunke bøker, ein katt og store mengder bakverk og klementinar? Trur det blir oppskrifta på neste julefeiring. Eg kosa meg forresten skikkelig med å lage denne illustrasjonen, og den vil komme for salg i nettbutikken min etterkvart. Eg håper å få meir produkt i nettbutikken utover året; det einaste som ligg der no er fanzina mi, og den er utsolgt. Er veldig glad for at den har solgt så bra, og eg håpar å få lagd ei ny fanzine i løpet av 2016. Tusen takk til alle som har kjøpt!

2 kommentarer:

  1. Hun som mailet før jul8. januar 2016 kl. 11:41

    Hurra! Jeg kommer til å sjekke nettbutikken ofte:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til jul ;) Fantastisk nydelige illustrasjoner

    SvarSlett