torsdag 14. januar 2016

Verdensmagasinet X

I haust laga eg ein teikneserie på to sider for Verdensmagasinet X. Fokuset på dette nummeret var klimakrisa og korleis den påvirker folkegrupper som blir lite høyrd. Eg valgte å sette søkelys på Kamayuráfolket og dei utfordringane dei har. Her ser du første sida, og denne gongen lagde eg eit arbeid uten klassiske ruter. Det var veldig lærerikt, og meir utfordrande enn eit vanlig ruteoppsett. Alt måtte jo henge samans og gli inn i kvarandre. Kanskje eg skulle delt skissene til dette prosjektet og? Blei litt knoting fram og attende før eg landa på dei rette idéane og oppsettet. Eg synes det er veldig gøy å få illustrasjonsoppdrag der eg får bruke teikneserier. Eller rettere sagt; eit teikneserieoppdrag. Håper det blir fleire av dei framover i år!

2 kommentarer: