torsdag 25. februar 2016

Boktips, filmtips og alt imellom.


Først vil eg tipse dykk om Jon Fosse sin trilogi. Den er heilt fantastisk, og eg leste heile boka i ein smell (!) berre avbrutt av tissepauser og eit måltid mat. Kva skal eg seie? berre les den. Og så vil eg tipse dykk om filmen "Room". Den har nett komme på kino, og den er så sterk, vond og nydeleg på samme tid. Filminga er så fin, med ei rekke fantastisk enkeltbilder og scener. Anbefaler alle å sjå den, sjølv om du garantert kjem til å grine. Eg gret aldri av filmar, men her mista eg heilt kontrollen. No er det forøvrig berre 12 dagar til flytting! Og neste veke dreg eg ein tur til Bergen, så det kortar jo ned ventetida enda meir. Åh, eg gler meg! Både til Bergenstur og til Oslo.

1 kommentar:

  1. Ååh, jeg gleder meg sånn til å se room!
    Mulig jeg må teste ut Jon Fosse også.
    Velkommen til Bergen :D

    SvarSlett