tirsdag 2. februar 2016

Boktips for februar

Her er enda fleire fine bøker! "Om høsten" av Knausgård med illustrasjonar av Vanessa baird er nydeleg, den var litt som ein godtepose. Eg leste ei rekke bra bøker i januar, men så byrja eg på fleire som eg ikkje likte. Då lånte eg to bøker eg har lese før, og som eg veit er bra! Sigrid Undset med "Ida Elisabeth", og "Under verden" av Ida Hegazi Høyer. Undset-boka har eg lese to gonger før allereie, så dette er tredje runden. Men den er så bra! Fantastisk om kvinneliv på 30-talet. Om kjønnsroller, om å stå på eigne bein, om å oppdra ungar og om det å miste ungar. Ei veldig sterk bok. Ellers så har me fått framskynda flyttedatoen til Oslo med ein heil månad, så no er det berre fem veker att til me har nøkkelen i hånda. Håper det går fort fram mot mars! 

1 kommentar: